Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Denne siden burde være kun for røykere!
15:04 26.10.2007
Alle har rett til å si sin mening, men det burde være siden der alle gravide som ikke klarer helt eller i det hele tatt å stumpe røyken under svangerskapet, slik at vi kan dele hvordan hvert enkelt av oss opplever det og kanskje gi hverandre støtte og råd.
Anonym
Sv: Denne siden burde være kun for røykere!
13:55 27.10.2007
helt enig med deg, tør ikke å bruke denne siden jeg en får så mye pepper noe som gjør det mye vansklire for meg å slutte å røyke.
Anonym
14:00 27.10.2007
Enig med dere! En annen ting er at om du/dere/jeg røyker i svangerskapet må det bli opp til hver enkelt!
Så dere .. jeg tror faktisk at det er bedre at dere tar dere en røyk og har det bra psykisk med dere selv enn å prøve å slutte og bli deprimert og det som verre er!
Mamma til 2 prinser
14:22 27.10.2007
helt enig, det finnes mange grunner til at noen ikke klarer å slutte å røyke, det hjelper ikke med dritt fra anti-røykere, tror vi har ganske dårlig samvittighet fra før for det vi gjør!
Synes anti-røykere fremstiller oss som om vi skulle vært dop og alkohol brukere jeg...
Snart mamma
Anonym
14:11 28.10.2007
Dette burde være god nok grunn til at det ikke burde være kun for røykere mener da jeg... Dere gir hverandre den ene gode grunnen etter den andre for å fortsette å røyke. Vil dere ikke slutte så er det jo opp til dere, men om dere virkelig prøver å slutte tror jeg dere trenger noe annet enn andre som sier det er helt greit å røyke... Tror jeg da;o) PS: Dette er ikke ment som hets, bare en tanke fra ei som slutta når hun var en mnd. på vei. Som ikke synes det var lett, men noe som måtte gjøres.
Anonym
16:15 28.10.2007
men skjønner liksom ikke hvorfor folk skal hetse de som røyker!? det finnes de som både drikker og doper seg under svangerskap, så synes jeg at man skal tenke over hva man selv gjør i sitt eget svangerskap før man bryr seg om hva andre gjør! jeg vet ihvertfall at jo mere man maser på meg om å slutte, dess mindre vil jeg og mister lysten til det også.
57litt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem