På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen med lupus her inne?
22:46 24.10.2007
Fikk diagnose i desember i fjor, og ble gravid rett etterpå. Meget aktiv sykdom under svangerskapet, selv om jeg følte meg "bedre"....Fødte en skjønn og velskapt gutt i september i år. Lurer på hvordan andre med lupus lever med smårollinger, hvordan takle oppbluss etc. Merker oppblusset begynner nå....
Anonym
Sv: Noen med lupus her inne?
21:38 27.10.2007
Hei
Jeg har lupus, og har hatt det i 16 år. Ble syk i slutten av tenårene, men ikke diagnostisert før jeg vær i slutten av 20 årene.
Hadde en tøff sykdomsperiode for fire år siden. Fikk ei nydelig jente for to år siden. Sykdommen har vært stabil siden da, men jeg merket også en smule oppbluss når hun var 4-5 mnd.
Har etterhvert lært meg å leve med sykdommen, og tar forholdsregler når jeg må.
Bruker medisiner.
har ikke helt skjønt det der med meldingssystemet her, kan du evt legge inn hvordan jeg får fatt i deg så kan jeg maile deg.
Klem
miriams
Sv: Noen med lupus her inne?
18:40 29.10.2007
Hei
Hvis du oppretter en profil så kan vi sende meldinger "privat" :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem