Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Gleder meg, gruer meg, får ikke helt bestemt meg...
21:27 24.10.2007
Vesla er fem mnd, og jeg tror jeg er gravid igjen. Har ikke tatt noen test, men er nesten tre uker over tiden og morgen (les: hele dagen) kvalmen har satt inn....
Gleder meg jo selvfølgelig! men gruer meg og. Veit ikke helt hvordan jeg skal klare dette. Er stort sett alene med vesla hele dagen, pappa'n jobber natta og sover på dagtid. Ikke hjelper han til noe særlig, hverken med vesla eller husarbeid. Går i ett med en liten en, og blir vel ikke mindre stress med to små.
Håper noen med erfaring her har noen gode tips og oppmuntrende råd.... :-)
vesletrollet
Sv: Gleder meg, gruer meg, får ikke helt bestemt meg...
14:53 29.10.2007
har ingen tips eller erfaringer å dele med deg, men vet faktisk hvordan du har det, for jeg ble selv gravid da vesla var 5 mnd. selv om jeg tenker på det positive det meste av tiden, gruer jeg voldsom noen ganger bare ved tanken på en til. mannen min jobber mye også. det er stor sett bare oss to hele dagen. går jo tur nesten hverdag. jeg er litt 21 uker på vei og magen er stor allerede. vi bor på en blokk på 4. etasje uten heis. vil ikke forestille meg engang hvordan jeg skal klare å komme meg ned om en måned eller to når magen er større.......
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem