Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
barnehage
 22:20 23.10.2007
dere med to tette, har dere den eldste i barnehage noen dager eller går han/hun hjemme med deg og den minste. Jeg har en på 14 mnd og en på 2 mnd som jeg går hjemme med og til tider kan det bli litt tungt og slitsomt, men har mora mi som passer den eldste en dag av og til, og da får jeg tid til å hente meg inn igjen litt :) Flere som er hjemme med begge to?
Anonym
Sv: barnehage
 14:20 26.10.2007
Jeg er hjemme med begge to. Jente på 18 mnd og gutt på 4 mnd. Har ikke tenkt på barnehage som alternativ engang jeg. Vil nemlig ha begge hjemme jeg, av og til er det slitsomt. Men, som regel går det veldig bra. Merker at de allerede har masse glede av hverandre. Jeg er ganske flink til å ha de med i åpne b.hager. For oss er det alpha & omega. Storesøster får løpt rundt med jevnaldrende og lillebror får være i nærheten av meg og pludrer og koser seg.
Det er enklere nå når han ikke er bitteliten, han ammes ikke like ofte, og han spiser fortere.

Lykke til!
Glede!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------