Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Hvor mye/lite har du lagt på deg siden røykeslutt ??
14:25 23.10.2007
Huff, har lagt på meg 4 kg er nå i uke 12, men det er verdt det da for babyen sin skyld. La på meg 24 kg med nr 1, har ikke tenkt det denne gangen. Flere i samme båt ???
Anonym
Sv: Hvor mye/lite har du lagt på deg siden røykeslutt ??
18:26 23.10.2007
hmmm, jeg har lagt på meg 4 kg og jeg er bare 7+3...
Anonym
20:10 23.10.2007
Jeg innbiller meg også at den raske vektøkningen min skyldes røykeslutt... Var også 4 kg tyngre i uke 12, har nå gått opp 9 kg i uke 21.. Lurer på hvordan dette skal ende!
Anonym
20:22 23.10.2007
jeg har sluttet før og lagt på meg ca 10-12 kg da... nå har jeg lagt på meg ca 17 kg til nå i svangerskapet og det er mye, men om jeg trekker en 10 kg av så er det ikke så ille i forhold til svangerskape ;-) er i uke 32
Anonym
17:17 29.10.2007
Slutta i uke 6 og har ikke lagt på meg et gram. Forrige gang jeg veide meg hadde jeg faktisk gått ned èn kilo fra normalvekt. Er 16 uker.
Supertea
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------