Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Eksens stesønn slår vår datter
21:51 17.10.2007
Vi skilte lag i fjor, og har begge funnet oss nye partnere. Vår 7 år gamle datter er stort sett en blid og fornøyd jente, men nå har vi fått en liten utfordring. Min eks har en kjæreste med en sønn på snart 4 år. Han slår og lugger vår datter til hun starter å gråte. Først prøvde jeg å ignorere det, vil ikke blande meg inn for mye, men det har ikke blitt noe bedre, så jeg måtte bare si fra til slutt. Barnets mor sier, uff lille venn, sånn må du ikke gjøre, når han slår vår datter. Hun er i tillegg barnehage ass. Hun av alle burde vite at å slå et annet barn ikke er normalt i den alderen, og må ryddes opp i. Min eks liker ikke situasjonen, men jeg tror han er redd for å miste sin kjæreste, så han tar ikke tak i saken. Feig. Når datteren skal til pappa i helga, har jeg sagt at hvis det blir problemer, og hun blir slått/lugget kan hun ringe meg, så kan jeg prøve å hjelpe henne. Er innstilt at jeg kanskje må hente henne, noe jeg slett ikke har lyst til, siden det muligens utløser enda dårligere stemning mellom faren og meg. Noen som har gode råd?
Blanka
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)