Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Jævla pingler! Blir så jævlig forbanna!
03:18 15.10.2007
Fy faen! Skam dere! Dere sitter å syter, store i kjeften, angriper de som prøver å hjelpe dere.. Røyk, gi ungen astma, la den dø i krybbe død.. Gjør hva faen dere vil !? Jeg driter i det! Å om dere absolutt skal snakke går det faktisk ann å la den helvetes anonym knappen være! Vis hvem dere er pingler'! ! !
zeldinaAdrian
Sv: Jævla pingler! Blir så jævlig forbanna!
11:06 15.10.2007
Er du hormonell? Eller har du andre store problemer? Hvorfor skal du vite hvem som skriver inn her, er det for å få ta dem? Jeg er en ikke røyker selv, men må si at jeg blir flau av mennesker som ikke kan komme med noe mer konstruktivt enn dette. Hvor gammel er du, 17 år? Det virker slik, for dette innlegget er helt på jorde.
Anonym
Sv: Pingle selv
12:47 15.10.2007
Jævla pingle kan du være selv. Har du ikke sett overskriften på dette forumet? " Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt."Kan du ikke det, så hold deg LANGT vekke fra røykedebatten!! Og hvorfor skal du vite hvem jeg er?? Om jeg hadde signert med nick, hadde du aldri fått vite hvem jeg er allikevel. Uansett så er jeg kjempeglad som ikke kjenner deg, tenk og hatt en sånn fordomsfull venn. Og så skal du passe deg med å konstatere at ungen kommer til å dø i krybbedød. Du vet ALDRI hvem det skjer..
Anonym
15:34 15.10.2007
Typisk svar fra røykere altså, tåler ikke kritikk i det hele tatt.
Enig med HI, dere er noen jævla pingler som ikke klarer å gjøre noe bra med livet deres og ta vare på deres ufødte barn.
Skam dere!
Jeg er så utrolig glad jeg ikke kjenner dere jeg, må være utrolig flaut for vennene deres (hvis dere har noen da) å stå ved siden av dere når dere fyrer opp. Sannheten er vel at dere gjemmer dere, fordi dere egentlig er dødsflaue over dere selv (hvis dere er noenlunde oppegående i hodet da)...
Samfunnet ser ned på dere, så det er vel derfor dere er så jævla bitre!
Anonym
15:46 15.10.2007
Hvis det er meg du sikter til, så kan jeg bare si, jeg er en forhenværende røyker. Hvorfor skal samfunnet se ned på meg? Fordi jeg har røyka tidligere?? FY SKAM DEG. Klarte å slutte da jeg ble gravid, men er her inne mye for å støtte de som enda ikke har klart det!! Jeg har venner som er røykere og ikke-røykere. Synes det er utrolig trist med folk som er så dømmende
Anonym
16:50 15.10.2007
He he nå har ikke røykere venner lengere i følge 15.34, hva er den neste hetsen her? Kom igjen hets litt mere, det virker helt sikkert
Anonym
19:33 15.10.2007
Er det noen som burde skamme seg så er det vel for faen meg deg HI!
Å sitte der å si at ungen kommer til å dø i krybbedød fordi man røyker er det verste jeg har hørt.
Det vet ikke du en dritt om! I så fall har du trosset alle leger og vitenskapsmenn,for det er faktisk ikke bevist!
Pass kjeften din din lille drittunge! Du kan skade ganske mange med den uttalelsen der! Men det skjønner vel ikke du i det lille tomrommet ditt.
Og sånn som dere angriper røkere her inne, er faen ikke rart de går i forsvar.
Og du som ikke røyker, hva i svarte er det du gjør her??
Bare for å selvhevde deg?Gjøre deg mer voksen og ansvarlig? Lykke til!! For der gjør du det stikk motsatt.
Det eneste du beviser er at du er en umoden og ikke minst uopplyst drittunge som liker å trampe på de som allerede kanskje ligger nede.
SKAM DEG!!!!!
har du ikke noe mer"smartere" ting å komme med det det du gjør så kom deg langt vekk fra denne debatten!
Du kan ikke ha mye mellom ørene.
Anonym
00:42 16.10.2007
Og du har så mye mer mellom ørene, som ikke forstår at røyking er skadelig for barnet? Alle jeg kjenner snakker drit om gravide som røyker, og er det så rart? Det er slik samfunnet er, og hvis dere ikke har innsett det, så skulle man nesten tro dere var tilbakestående eller noe. Antenner, folkens!
Røyking i svangerskapet er ikke allment godtatt, det er DERE som er taperne her, ikke oss andre!
Anonym
09:28 16.10.2007
Du har høye tanker om deg selv som tror at du representerer samfunnet i sin helhet, det er bar at det er noen som ikke ser verden sort eller hvit. Du mener kanskje at de som ikke klarer å slutte å røyke skal ta abort, for jeg tror ingen røyker for at de vil skade barnet sitt.
Anonym
17:17 16.10.2007
selfølgelig veit jeg vel at røyking ikke er bra for barnet!
er du helt blåst eller? har jeg skrevet noen sted at det ikke er farlig kanskje?NEI!du har nok ikke så mye mellom ørene du heller virker det som.
og du må være utrolig høy på pæra som kan snakke for hele samfunnet vi er i!
dette er så typisk sånne oppblåste og selvgode kjerringer som deg!
ugh...kjenner jeg blir kvalm.....
Anonym
17:49 16.10.2007
Jeg snakker for 90% av samfunnet MINST, dumt at du ikke klarer å innse det! Vet ikke hvilken verden du lever i jeg, men her i Norge er det IKKE akseptabelt å røyke når man er gravid, har du ikke lagt merke til det eller?
Anonym
17:54 16.10.2007
det er heller ikke akseptabelt å mobbe og hetse folk på den måten dere gjør her inne!!! kanskje på tide du innser det??
men du har vel ikke lagt merke til det du heller?
spør deg heller selv hvilken verden DU lever i!
for den er faen meg ikke bra!
Anonym
17:56 16.10.2007
Bedre enn din lille venn...
Dette er typsik innlegg fra dere altså, prøver å flytte oppmerksomheten til andre ting.
Røyking er ikke akseptabelt i svangerskap, spør hvem som helst på gaten! men det tør du vel ikke.
Anonym
18:05 16.10.2007
du kan "lille venn"meg i ræva!
og dette er typisk dere som IGJEN påstår at røykere flytter oppmerksomheten på andre ting.
jeg har ikke flyttet oppmerksomheten noe sted!jeg har dessuten ikke sagt noe om at jeg røyker!slutt å legg ord i munnen på folk du!
mobbing og hetsing er ikke akseptabelt til noen mennesker, så spør hvem som helst på gaten!
fytti katta for en idiot du er.....
Anonym
18:13 16.10.2007
Fatter ikke hva som er med enkelte mennesker, syns der det er godt å hetse andre? Bli voksen! Dette er ikke noe krig for hormonelle kjærringer
Anonym
18:35 16.10.2007
Ja, jeg må jo være en stor idiot som skåner barnet mitt mot nikotin ;-) Jeg er så forferdelig!
Anonym
VOKS OPP A!
13:50 19.10.2007
Stikk ned på Karl Johan og si til de som sitter på gata der at de er lavmål og at alle ser ned på dem og at det er helt høl i huet at de ikke greier å slutte med den forbanna dritten de driver med, fortell det til narkomane gravide og etterpå kan du gå hjem og se deg i speilet og digge deg sjøl enda litt mer. Avhengighet er avhengighet, og NIKOTIN er LIKE avhengighetsdannende som HEROIN!
Hvis du er en av dem som ikke eier empati som er her for å hetse og selv føle deg bedre snarere enn for å hjelpe og oppmuntre er det rart at du overhodet har noen venner selv.
Sånne som deg kan man stole på ehh...nei
Anonym
Sv: VOKS OPP A!
17:34 19.10.2007
Saklig...
Hadde du hatt empati, så hadde du ikke skadet barnet ditt, din ekle egokjerring!
Avhengighet kan overkommes med STYRKE, noe mange har klart!
Synd at DU ikke klarer det! Kanksje du skal sette deg ned på Karl Johan med dine likesinnende i stedet for å preike dritt her inne!
Anonym
17:45 27.10.2007
om man røyker nå man er gravid, er det faktisk ikke verdens undergang, selfølgelig er det ikke bra å røyke, men hvis man ikke klarer å legge ifra seg uvanen så er det ikke kjempekrise om man tar noen trekk iløpet av dagen. jeg røykgte selv men klarte å slutte etter jeg var 3 måneder på vei, så jeg vet av erfaring at dette ikke er lett. jeg synes ikke vi skal la oss provosere av disse barnslige innleggene som ikke er saklige i det hele tatt. hehe, man ser jo på måten dem er skrevet på at avsender ikke kan være så gammel! lykke ril alle sammen :D
lynn87
01:12 28.10.2007
Eldre enn deg ihvertfall, og heldigvis voksen nok til å ta ansvar for mitt barns helse :-)
Anonym
02:42 28.10.2007
jeg røyket før jeg visste jeg var gravid, tok test 16 mai, slutta på dagen, var ca 3 uker på vei da.
om man røyker skal det være en selvfølge å slutte med røyken når man blir gravid, forstår ikke hvorfor dere sier det er så vanskelig.
jeg røyket i 7 år daglig likevel klarte jeg og slutte, skjerp dere og stump den jævla kreftpinnen!!
det har aldri vært noe problem for meg å slutte, vil jo alt godt for babyen min, stakkars de som har mødre som røyker i svangerskapet!!!
jeg har lest at 1 røyk om dagen gjør så babyen holder på nikotinen i 23timer, dvs at ungen alltid har nikotin i kroppen, og den får kramper og morkaka trekker seg sammen.
huff tenk å utsette ungen sin for det når man vet at man er gravid! skjønner meg ikke på de kvinnfolka...
Anonym
03:46 28.10.2007
Hvis du røyker, blir gravid og ikke klarer å slutte, så tar du bare abort! ENKELT!
Anonym
10:14 28.10.2007
Til 03.46
Så det er bedre å drepe forteret enn å røyke i svangerskapet, du er ikke rett på sinnet ditt. Og i tillegg så mener du det er lett å ta abort, det sier noe om ditt menneskesyn og din psyke. Psykopater tenker slik so du, så pass deg. Må si at jeg er bekymret hvis du oppdrar barn, stakars dem.Jeg kjenner mange som har røkt i svanerskapet og ikke et av disse barna er blitt syke, men etter din mening har disse ikke livets rett de skulle ikke ha vært her i dag. Du burde virkelig skamme deg ditt usle menneske. Skal si deg at selv narkomane i dag får hjelp til å bvære frem barn i dag, med helsepersonels støtte. Fy så stygg du er!
Anonym
05:57 29.10.2007
Til Anonym 10:14 og resten av anti-røyke-vi-er-så-mye-bedre-enn-dere-som-røyker-tøsene-bla-bla
Og der fikk jeg akkurat den responsen jeg ville... Det virker jo som om det er det de fleste ikke-røykende-dømmende kjerringene her vil frem til... Er gravid i uke 37 selv, og røyker litt av og til. Har prøvd å slutte helt, men jeg klarer det ikke. Men jeg er jo sååå grusom mot det stakkars ufødte barnet mitt, så jeg burde nok heller bare tatt abort.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem