Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
jeg klarte å slutte. å er bestemt på å holde det, men ingen garanti selvfølgelig..
17:09 13.10.2007
jeg var fast bestemt på å slutte da jeg ble gravid, testen ble positiv for en uke siden, å jeg solgte kartongen jeg just hadde kjøpt...

dette er jævli vanskelig. men er bestemt på at jeg skal holde meg, å ja jeg vet jeg har en unge inni der!

men det dummeste jeg hører fra andre, at bare tenk på ungen din så burde du klare det, jeg vet jo å for faen det!
blir bare provosert av å høre det!

dette er noe dere jenter må klare på egenhånd å ikke av at andre maser på dere om at "tenk på ungen tenk på ungen"
vi er UTROLIG klar over det fra før,
gi meg heller tips å skryt over hver dag som går hvor jeg ikke røyker.

min metode er at jeg har av en eller anna grunn klarer å sette en sperre i hodet mitt. når jeg tenker på røyk så sier det i hodet mitt, "åh det hadde vært digg med en...................
åsså ikke mer..
det kommer ikke på tale..

zilla
Sv: jeg klarte å slutte. å er bestemt på å holde det, men ingen garanti selvfølgelig..
17:19 13.10.2007
Å så flink du er! Enig med deg at denne hetsen mot røykere er idiotisk og virker mot sin hensikt. Lykke til videre!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------