Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Aleneforeldre BarnetMitt

Her kan du utveksle erfaringer rundt det å være alene, få tips om fine turer man kan dra på og rettigheter du kanskje ikke var klar over at du hadde. Få støtte og sukke litt selv også.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hjelp, tips og råd.
00:56 11.10.2007
Huff, vet ikke helt hvor jeg skal starte... Men jeg sliter og klare ikke å få tankene på rett plass...
Er tre år siden eksen min ba meg om å flytte ut... Etter det har tingene vært litt av å på mellom oss, helt til i fjor høst da vi ble ilag igjen, "uoffisielt" som hun insisterte på, men jeg var overlykkelig og ville fortelle det til hele verden.

Dessverre gikk det knapt 1mnd før at vi kranglet og helvete brøt løs. Advokater ble blandet inn og jeg måtte kjempe for å i det hele tatt få treffe sønnen vår.

Uansett, det som plager meg er at jeg ikke klarer å komme over henne. For litt over en uke siden innrømte hun på tlf at hun har nylig hatt sex med to andre, uten noen spesielle følelser for de, etter at hun sa det, så sliter jeg med søvn, eier ikke matlyst og kaster opp hver gang tanken kommer inn i hodet.
Noe som også plager meg er at da vi ble sammen igjen, så ville hun ikke være intim, for det ville ta litt tid som hun sa, og hun ville føle seg som en hore om vi hadde sex. Men det å ha sex med to stk uten følelser på kort tid er liksom helt greit??

Prøver å tenke på alle grunnene for at vi ikke passer ilag, men jeg klarer bare å tenke på alle de gode stundene vi hadde, og jeg savner henne så mye at jeg holder på å gå opp i limingen. Vet at jeg kommer aldri til å slutte å elske henne, men hva skal jeg gjøre for å komme videre evt. få henne tilbake?
Setter STOR pris på svar, fra begge kjønn...
Pappa-til-Lucas
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)