Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Utrolig frustrert.. ser ut som vi går veien ned mot et samlivsbrudd..
11:46 10.10.2007
Jaja.. Her kommer jeg ikke i mål..
Gift i litt over 1 år.. Liten baby på 6 mnd..
Jeg betaler gjeld på 3000 i mnd.. Som jeg kan betale fordi han jobber og tjener såpass godt..
Jeg har attføring på 8000 i mnd..
Leier et sted til 6300.. Skulle egntlig ta lån sammen etter jeg er ferdig med gjelden min om 9mnd..
Alt var set in motion for a perfect lifetime..
Men han bare krangler.. Han er så innmari sensitiv.. På alt. Får han kritikk hever han stemmen og kjefter.. osv.. vi har mange problemer.. han nekter å gå til psykolog..
Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg økonomisk.. Her i området og området rundt er det dyrt å bo.. Vi leier billig her, liksom..
Kan man få noe støtte eller noe betalt leilighet av trygdekontoret? Må betale ned gjelden min før jeg kan ta meg et lån evt..

Huff...
Anonym
Sv: Utrolig frustrert.. ser ut som vi går veien ned mot et samlivsbrudd..
13:31 12.10.2007
Hva med et samlivskurs?
Reagerer litt på at det går mot et samlivsbrudd og alt du tenker på er hvordan du skal klare deg økonomisk. I hvertfall ikke ved å ta opp lån.
Hva med å komme deg i jobb? Barnet vil ha det helt fint i barnehage. Jeg har hatt min kjære gutt i bhage 2 dager fra han var 5 mnd'er (har bare 6 mnd'er fødselsperm i England) og det går helt bra.
Du sier partneren din bare krangler, og at når han får kritikk hever han stemmen og kjefter... Hva er det du kritiserer?

Slutt å stress med pengene og ta dere tid til å snakke sammen. Snakket med søsteren min i går, og hun og mammen hadde tatt samlivskurs og de sa de fikk utrolig mye utbytte av det.

Selv er jeg inne på denne siden fordi partner er utrolig grinete,
jeg sa til han i hindagen at det er som å være sammen med et kvinnfolk. Sutrete kvinnfolk er det verste jeg vet!!!!!! Når jeg spør han hva det er klager han bare på jobben og at han ikke kommer noe vei med musikken. Det er ingenting som jeg direkte kan gjøre noe med. Jeg er verdens mest ernergiske og positive tjei og hele denne sutringen gjør meg piss lei, så han må bare skjerpe seg, for jeg gidder ikke noe pitt-pjatt. Så han må bare ta seg sammen eller så bare sier jeg takk for meg. Elsker han høyt høyt, men jeg finner meg ikke i hva som helst.
LapScouse
Sv: Utrolig frustrert.. ser ut som vi går veien ned mot et samlivsbrudd..
22:55 12.10.2007
Jeg kritiserer hans ukritiske pengebruk, hva han bruker penger på. Han ruinerer oss økonomisk.

Det er trist å bare tenke penger, me ndet er fordi det er ingenting igjen, Familieterapi har vi vært innom, vi har prøvd alt. Jeg blir bare for økonomiens skyld.

Vil IKKE sende ungen i bhg for jeg vil være hjemme med barnet mit og jeg er syk og har barnet hjemme så legne som mulig.

Jeg er lei av at han sløser bort pengene våre på tull , onlinespill osv. Han sutrer forøvrig for alt. Han har rett og slett blitt et monster.

Siste krampetak nå med at han sakl til psykolog og etter det.. S går jeg. Vi lever hvert vårt liv. Han foran dataen og jeg med ungen og venner.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------