Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Ikke Røykere, Vær Vennlig les dette
11:22 10.10.2007
En av grunnene til at røykedebatten er her er fordi vi som røyker kan snakke sammen om hvordan vi enten vil gripe problemet eller for å forklare til andre røykere at vi har et problem som vi behøver støtte til å samle opp mot til. Og det som begynner å bli våres problem nå er at de som ikke røyker kommer inn og kaller oss for blåste kjerringer og virkelig kritiserer oss, noe som vi godt kunne klart oss uten.

Så til alle ikke-røykere som kommer inn på røykedebatten så ønsker vi gjerne at siden blir forbeholdt for røykere og ikke alle de som hater oss for våre gjerninger.Vær så vennlig å la oss diskutere sammen i ro uten fordømminger.
Anonym
Sv: Ikke Røykere, Vær Vennlig les dette
23:05 11.10.2007
I introen til Røykedebatten står flg:

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt

Les spesielt den siste setninga! Mange ikke-røykere har faktisk VÆRT røykere,- og når jeg leser gjennom debattene ser jeg utrolig mange gode råd og positive "stå-på" hilsener fra de som har klart å slutte!
De vil jo bare røykerne sitt beste!

Det jeg imidlertid OGSÅ ser, er det voldsomme SINNE hos mange røykere her inne, samtlige pigger er straks ute, så snart noen mener noe som dere ikke er enig i...

Hvorfor reagerer dere røykere så voldsomt? Det gjelder jo ikke bare her inne,- men overalt...
Troillpia
17:30 12.10.2007
Jeg vil nå heller si hvorfor ikke røykere hetser røykere, for maken til hets har jeg ikke sett. Det er direkte mobbing, og jeg får helt sjokk av å lese alle de itrolige jævlige uttalelsene til ikke røykere. Enig med HI la dette får være en side der man utveksler erfaringer. Det har ingen nytte å hetse på denne måten, det har heller moptsatt virkning.
Anonym
13:09 15.10.2007
Til Troillpia:
Nå er det jo ikke gode råd fra tidligere røykere vi ikke setter pris på. Dersom du leser alle de andre innleggene som ikke inneholder gode råd, så forstår du vel hvorfor...
Til alle andre:
Det hadde vel ikke vært så kult dersom man går inn på sliter-sidene og skriver om det å ha ubeskyttet sex, for det er jo bare å ta abort dersom man blir gravid... Lite populært. Så derfor; enig med HI, har dere ikke-røykere ikke noe fornuftig å si til røykere, la vær å si noe i det hele tatt! PS! Dere vet hvordan dere kommer dere inn på kranglesiden, ikke sant? Få ut frustrasjonen der.
Anonym
15:27 15.10.2007
Kanskje du skal vurdere det selv... dere må faen meg tåle å høre det hvis dere absolutt skal forgifte barna deres!
Anonym
17:02 15.10.2007
Det der var vel godt for hormonene 15.27, pass på at du ikke stresser barnet for mye med mobbingen din.
Anonym
00:37 16.10.2007
Jada det skal jeg gjøre kjære 17:02, kontrollen i dag viste at han har det strålende, så vi har det kjempebra alle sammen. Takk for omtanken ;-)
Anonym
Godt sagt!
16:48 25.10.2007
helt utrolig at man skal få så mye dritt fra folk som ikke kjenner oss i det hele tatt.. Tror alle som bærer et barn i seg har veldig dårlig samvittighet for det, at man rett og slett ikke har noe behov for så mye mer, vi vet det er usunt, vi vet det er skadelig bådde for ungen og oss, men det er ikke så enkelt å bare la vær som mange ikke-røykere tror.
Anonym
Sv: Godt sagt!
21:59 25.10.2007
vi er ikke ikke-røykere, men eks-røykere, som faktisk har KLART å slutte. Det er ikke så vanskelig hvis man har motivasjon nok!
Nå er det nok med dumme unnskyldninger for at dere skal føle dere bedre! Bli voksen og ta ansvar for barnet i magen deres!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------