Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Dere som har vært igjennom et brudd... åssen visste dere at det rette var å gå? (samme som aleneforeldre)
20:07 8.10.2007
Er i et samboerforhold der jeg ikke vet om jeg bør bli:-( Sambo er snill og grei, hverken slår eller er utro, fungerer kjempefint med min familie, flink til å jobbe osv, men følelsene mine er ikke de samme:-( Vet jo så klart at man ikke er nyforelska bestandig, men sånn som det er nå kunne han like greit vært en venn og ikke en partner.

Har dessverre også blitt betatt av en av hans kamerater som har mange av de kvalitetene jeg savner mest hos sambo. Denne kameraten har forøvrig gjort det klart at det ikke kan bli oss to, og det vet jeg også (mange grunner). Jobber mye med tankene mine rundt dette og føler selv at jeg VET at han ikke kan være noe argument for at jeg evnt går. I tillegg er det sånn at den eneste måten jeg kan beholde han i livet mitt på er å fortsette i dette forholdet (han velger så klart kompisen sin). Men jeg kan jo ikke bli her bare fordi jeg vil ha han i livet mitt (har ikke skjedd noe som helst mellom oss, men vi er veldig gode venner).

Er så redd for at jeg glorifiserer alenetilværelsen og at jeg ikke vet hva jeg gir opp før jeg har mistet det. Er samtidig redd for å bli FOR lenge sånn at det blir fiendeskap og vanskelig å samarbeide etterpå. Er så redd for å slå meg til ro med at det er sånn det skal være, mens det egentlig er noen helt andre for meg der ute:-( Skal dette forholdet ha noen sjanse i det lange løp MÅ jeg ta meg sammen og sloss for det. Men jeg vet ikke en gang om jeg vil:-(

Summa summarum: Jeg vil ikke gå av feil grunner, men heller ikke bli hvis det er feil. Så når visste du at det var på tide å komme seg videre? Eller har noen noen råd å komme med til meg? Føler at jeg trenger et spark bak.
Anonym
Sv: Dere som har vært igjennom et brudd... åssen visste dere at det rette var å gå? (samme som aleneforeldre)
09:32 24.10.2007
elsker han,men vi er for forskjellige
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------