Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
En tråd for alle som vil gi oss røykere noen skikkelige alvorsord!
10:28 8.10.2007
Her kan dere komme med det , og denne tråden burde vi røykerne få med oss.. For vi har baaaare godt av å få oss en skikkelig peikepinn!
Så !
Anonym
Sv: En tråd for alle som vil gi oss røykere noen skikkelige alvorsord!
13:41 8.10.2007
Og ellers har du det bare bra????????
Ingen har tvunget dere til å begynne med røykingen, og når dere blir gravide, og sutrer:" Buhuhu, er gravid, men røyker fremdeles 20 om dagen og barnet mitt vrir seg i krampe hver gang jeg tar en røyk, men jeg klarer ikke å slutte......" Ja, da er det faen meg ikke synd på dere!!!!!!!!!!
Hvis noen her fremdeles har noe vett igjen i knollen sin, så burde dem vite at RØYKEN SKAL STUMPES I GRAVIDITETEN OG AMMETIDEN!!!!!! Hva dere gjør etter det, er meg knakende likegyldig, men for gudsskyld, IKKE la egoismen gå foran barnet!!!
Og til deg, HI: Du er jo blåst i hue!!! ALLE som røyker i svangerskapet trenger noen skikkelige alvorsord, og det er overhodet ikke synd i dere!!
Anonym
19:18 8.10.2007
Se her j , her er allerede debatten i gang! Flott , kom med flere innspill..
Kanskje litt mere modene innlegg enn : HI Du er Blåst i hodet. Men ok.. Alle innlegg er gode innlegg ;)
Anonym
20:14 8.10.2007
Hvis du hadde brukt like mye krefter på å beskytte barnet ditt som du bruker på å forsvare din egen jævlige moral, så hadde du nok klart å slutte.
Anonym
22:54 8.10.2007
Hehe, håper at alle som skriver inn hit vet at enkelte av oss som røyker kommer inn på tråden bare for å lese hva enkelte hyklere blåser ut om:)
Ps! Ikke rakk ned på HI bare fordi hun tør å være ærlig, det er ikke rettferdig... Tenk om alle klarte det
Anonym
01:07 9.10.2007
Så bra at du klarer å ha det morsomt og le selv om barnet ditt lider av dine syke vaner!
Hva mener du med hyklere da lille venn? Er det oss som sier vi bryr oss om barna våre, og som faktisk gjør det også? Eller er det kanskje dere som sier dere bryr dere om barna deres, men LIKEVEL forgifter dem?
Hvis dre bare hadde brydd dere like mye om å beskytte barna deres som å "være ærlig" så hadde dere ikke hatt noe problem. Gå inn på tråden oppenfor her og les om hun som sliter med astma osv. fordi moren hennes røykte under svangerskapet, så kanskje dere forstår hva som er viktig her i livet! For det finns faktisk viktigere ting enn deres eget ego...
Darla
09:17 9.10.2007
Uff.. Trist at jeg røyker..Mener det oppriktig! Fryktelig fryktelig trist at Snuppa i magen skal lide for mammaen sine uvaner....
Anonym
23:03 15.10.2007
Ja det er det!! Stakkars snuppa i magen din!!
Er ikke trist at du røyker i s.skapet, men en SKAM!!!!
Skjerp deg!!!!!!!!!!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem