Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

AD/HD debatten

Ca. 3-5 % av alle barn i Norge har AD/HD i lettere eller alvorlig grad. Her kan dere foreldre diskutere og utveksle erfaringer rundt det å ha et barn med AD/HD. Hvor får man hjelp og hva slags hjelp finnes? Send oss også gjerne tips om det er noe vi burde skrive mer om.
Dårlig balanse,er d vanlig når man har adhd eller add?
23:26 6.10.2007
Jeg har ekstremt dårlig balanse,jeg vet ikke om jeg har adhd eller add enda,skal utredes for d snart,var med legen i går.jeg greier ikke hinke på 1 ben uten å holde på å ramle.Balansen min har vært dårlig så lenge jeg kan huske..

Sønnen min skal snart utredes han og,men han sier han ikke har dårlig balanse,jeg vet ikke om han har d,har ikke funnet d ut.Men tenkte å teste d ut på han i morgen eller en dag..

Jeg tror jeg leste om sånn kiss kidd,at de med d kunne ha dårlig balanse.Kan man ha kiss kidd som voksen?

jeg har aldri testet meg for d,vet ikke om nakken min er skjev.Men har problemer med vond nakke,men d kom i voksen alder.

jeg lurer på om d kan være noe med skuldrene mine,for veska mi sitter godt på den ene skuldra men vis jeg skifter den om til den andre skuldra så detter den bare av.Skulle tro den ene skuldra er mindre enn den andre..

jeg så på noen bilder av de større barna inne på kiss kidd og d første bildet av en gutt var akurat som å se kroppen til sønnen min.Han har tynne,spisse korte skuldre..og ellers var kroppen helt likt...
T.V.N.S
Sv: Dårlig balanse,er d vanlig når man har adhd eller add?
10:20 8.11.2007
Min sønn på 12 år har ADD og har alltid hatt svært dårlig balanse. Vi merket tidlig at han ikke klarte å hinke på en fot og dette er noe han fortsatt sliter med. I tillegg har han ekle klikkelyder i nakken, helt forferdelig å høre på. Han har hatt det ei stund nå og vurderer sterkt å få en lege til å se på det.
Anonym
Sv: Dårlig balanse,er d vanlig når man har adhd eller add?
20:12 25.03.2008
DAMP er en diagnose som brukes i sverige og danmark. Den innebærer litt mer enn adhd. Dette har gutten vår. Altså adhd med dårlig motorikk (og balanse) I norge kalles denne DCD i tillegg til ADHD.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------