Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan taklet dere sv.skap nr 2? Er utslitt jeg..
 14:04 4.10.2007
Med en på litt over 8 måneder, 27 uker på vei med neste, bekkenløsning og kvalme har jeg null energi igjen. Hvordan taklet dere den siste tiden?? Lurer på hvordan jeg skal holde ut i 3 måneder til..Har jo ikke noe valg, men.. Gleder meg veldig, men gleden blir overskygget av at jeg er så sliten, sønnen min får vel heller ikke optimal stimulans for tiden føler jeg..
Bananas m 1 barn + en i magen
Sv: Hvordan taklet dere sv.skap nr 2? Er utslitt jeg..
 22:16 4.10.2007
Huff, føler med deg.
Mannen min hadde pappaperm to dager i uken i det meste av svangerskapet han. Også la vi datteren vår sent på kvelden, det gjorde at vi kunne sove lenge på morningene. Stod opp i 10 tiden, også var hun jo klar for dupp i 13 tiden, og når hun våknet var pappaen hjemme!
Datteren min hadde det veldig bra hele tiden, men jeg fikk ikke holdt på så mye med hennes som jeg hadde ønsket. Pappaen var veldig flink da! Så vesla var fornøyd!
Glede!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------