På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Er 70% uføretrygdet, jobbet frem til nå i en 30 % stilling, men bedriften er gått konkurs. har jeg rett på dagpenger for de 30% ??
22:37 2.10.2007
ble uføre etter en ulykke, men hadde ikke jobbet særlig mye før jeg ble skadet. har derfor en dårlig uførestønad. når jeg i tillegg mister jobben blir det ikke mye penger pr mnd fremover :-(
(hadde ikke forsikring, så fikk ikke noe derfra).
Anonym
Sv: Er 70% uføretrygdet, jobbet frem til nå i en 30 % stilling, men bedriften er gått konkurs. har jeg rett på dagpenger for de 30% ??
13:50 15.10.2007
Jeg tror ikke du har krav på dagpenger for de 30%. Jeg tror du må ha en arbeidstidsreduksjon på 40% for å ha krav på dagpenger. Men jeg synes du skal snakke med NAV, det er lenge siden jeg fikk denne informasjonen, så ting kan jo være endret.... Man kan jo håpe...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem