Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
dårlig samvittighet
19:49 1.10.2007
Jeg har holdt med røyken nå i 6,5 mnd!! Og røyka mye før jeg fannt ut jeg var gravid.. Men den siste tiden har røyksuget vert enormt og jeg må innrømme at jeg har tatt en røyk eller to i uka.. Vet det er utrolig dumt å ta den ene røyken,,men er og utrolig vanskeli å la ver.. Noen som kan hjelpe meg eller har noen tips???
Anonym
Sv: dårlig samvittighet
22:50 1.10.2007
jeg syns du er kjempe flink!!!!! får du en røyk av en vennine da 1-2 ganger i uka eller kjøper du?Har du en pakke liggene hjemme?
Jeg klarer ikke å slutte med røyk i huset men en vennine av meg måtte ha i hus for å klare det
Hormontrolle
Sv: dårlig samvittighet
09:53 2.10.2007
Får som regel av en veninne...og det er bare hun som vet det... Har ikke sagt det til mannen min en gang... (han hadde aldri tollerert det!!) men skal virkele prøve å kutte helt,,for eg sliter veldi med samvittigheten,,,samtidig som det er veldi vanskeli...både med røyk og alt som skjer med kroppen og følesane mine... Hvor mye røyker du da?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem