Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
noen som vil bli med på å kutte røyken helt i morgen?
23:48 29.09.2007
kansje det kan hjelpe:=)
vanskelig å slutte alene
Anonym
Sv: noen som vil bli med på å kutte røyken helt i morgen?
01:24 30.09.2007
har lyst, men veit ikkje om eg fiksa det... Tenke hver dag att i dag e dagen eg slutta, men så komme eg til kvelden og alle de tunge tankane og den dårlige samvittigheten for alt eg skulle gjør men ikkje rakk... Og då e røyken en god "venn". De e den som stoppa hulkinga og får meg i gang igjen.
Har masse å stri me for tida.. Men de e jo ingen unnskyldning for å røyke, for røyken har jo blitt til en ny bekymring... Røyka ikkje masse, 5 for dagen kanskje? men de e jo likevel 5 for masse!
Men anyway... Eg stikke innom debatten i morra når kvelden komme... kanskje eg klare å snike meg unna røyken då?:)
mie82 6/2-08
22:23 30.09.2007
hei!
jeg røyker ikke, men kunne godt tenke meg å være med. har sjokoladeavhengighet, og MÅ slutte med det nå. spiser store plater hver dag, og blir helt gal om jeg ikke får sjokolade når behovet kommer. mulig noen ler av meg nå, men jeg er fullstendig avhengig, og vekta stuper i været.
trenger motivasjon til å slutte, derfor gikk jeg inn på røykesiden, da det på en måte blir som å stumpe røyken.
håper det er greit!!!
erika06
22:58 30.09.2007
Heia ja så flott då:=) jeg har klart meg uten røyk i dag
jeg har ikke tenkt på røyk nesten men kansje det er fordi jeg er syk hehe....
Hormontrolle
01:23 1.10.2007
Hei:)
tre røyka i dag:P
Men egentlig e eg litt stolt likevel... Har vært en laaang dag. Drive å flytta, og de e ikkje nokke særlig.. Så d blei nokken stresse ned røyka, men de positive e att eg har vært heilt aleine når eg har røyka. Og mens de andre tok seg en røyk lot eg være. Eg har en teori om att viss eg kutta de sosiale i røyken så e masse av jobben gjort:) så vi får bare se om teorien holde... No e eg heilt tom for sigaretta og har ingen plana om å kjøpe nye! og om eg får de til skal eg kjøpe meg nytt kjøkkenbord i slutten av mnd:D
tvi tvi:)
mie82 6/2-08
12:20 1.10.2007
heia:=) 3 røyk er ikke mye nei:=) sant som du sier med at det frister når en er i sosiale omgivelser.
Men jeg må si at det er verre å kutte ned enn å slutte helt....pga når jeg har prøvd å kutte ned så har jeg blitt helt besatt av røyken...bare gledet meg til neste røyk hehe:=)
Men håper det funker for deg da:=)
Jeg har pleid å sprikke når jeg treffer venner eller når jeg er trist og har en dårlig dag!!!
Hormontrolle
21:20 2.10.2007
jippi:=) 3 dagen uten nå:=) !!! kjenner suget i kveld:=( men men!!
Hormontrolle
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem