Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Lesbisk/homofil

Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
er jeg lesbisk,tro?
18:03 29.09.2007
jeg er litt i tvil, har hvert det i noen år egentlig..

jeg ar samboer som er gutt, men jeg elsker å se på og ha sex med jenter. når jeg har sex m sambo,tenker jeg at jeg har sex med ei jente.<jeg kikker på nettet på filmer av lesbiske og det tenner meg skikkelg.. men jeg tror ikke jeg hadde ei ;)
Anonym
Sv: er jeg lesbisk,tro?
00:07 30.09.2007
Det er det vel bare du som kan finne ut av. Men de fleste lesber legger nok en del mer i homofilien sin enn bare seksuell tenning.
-<<-
10:12 2.10.2007
Det kan jo hende du er biseksuell, tenner på jenter men ikke passet å være sammen med jenter.
Tenk på hvordan det ville vært å være sammen med en jente....
Men hvis det bare er sexen så er du biseksuell.
Mange som er det
Anonym
16:33 7.10.2007
Sånn har jeg det også...tenker litt på jenter og sånn...
og tenner skikkelig på og se jentesex...jeg og ei venninne hadde jentesex på tull en gang...men etter det har jeg liksom drømt om og ha det igjen...Jeg elsker pupper er så pent og se på runde faste pupper...
Men tror ikke jeg kunne vært sammen med ei jente...
Har samboer nå som er gutt og han elsker jeg kjempe høyt...
Anonym
17:37 28.10.2007
Det er forskjell på å være biseksuell og bifil, jeg er bifil, kunne gjerne tenke meg å være sammen med ei jente, det er så mye mer enn bare å ha sex med jenter. Egentlig lurer jeg på om jeg er lesbisk, men det spiller ingen rolle hva jeg er.
Jeg vil bare gjøre det som er riktig for meg. Det er jo ikke kjønnet man forelsker seg i, det er personligheten.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)