Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
sykemelding mellom 2 permisjoner - noen som vet?
 19:07 26.09.2007
Noen av dere jenter som vet?

Jeg er i svangerskapspermisjon frem til første uken av oktober. Skal ut i ny permisjon igjen første uken i desember.

Gikk i 100% vikariat før forrige permisjon. Det er nå oppsagt og jeg er ansatt videre i en 25% stilling. (som jeg forøvrig har gått i før også, da fylte jeg opp med ekstravakter til 100%)

Nå skal jeg ikke tilbake i jobb, men er søkt på svangerskapspenger. De regnes ut akkurat som sykepenger. Men jeg får jo ikke mulighet til å ta ekstravakter opp til 100% lenger.

Jeg lurer på: får jeg utbetalt 100% eller 25% lønn nå? Sånn som jeg har skjønt det, så når en blir sykemeldt rett ut fra permisjon, så får en sykepengene regnet ut fra det grunnlaget en hadde før permisjonen?

Det gjør jo himmelvid forskjell så jeg er litt småsvett.

Noen som vet eller har vært i samme situasjon?
Morcheeba
Sv: sykemelding mellom 2 permisjoner - noen som vet?
 10:43 16.10.2007
Etter som jeg har forstått det så regnes sykepengene ut fra grunnlaget du hadde før permisjon! Så du vil få samme sykepenger som du har nå som du er i permisjon, og også samme beløpet i neste permisjon (om du skal ha like lang permisjon).
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------