Her kan du legge inn hjertesukk om barnet ditt blir mobbet. Du kan både gi og få gode råd og generelt støtte.
Vennlig hilsen jordmor Siri
mobbing på danseskolen
15:22 17.09.2007
Min 5 åring begynte nylig på dans,for gutter.Han gledet seg til å begynne ,men den gutten som hadde gått glad og fornøyd til første dag på danseskolen kom hjem helt fortvilet og nektet å sette sine bein på den danseskolen igjen.
Han kunne fortelle oss at han hadde blitt mobbet av de store guttene,vi visste ikke helt om vi kunne tro på det,men vi avbestillte dansekurset og fikk meld,tilbake at det desverre hadde vært endel mobbing fra de største guttene.....da sier jeg bare: Hvorfor i all verden er det da vår sønn som må slutte,hvorfor ikke gjøre noe for at de som ødela for de minste skal skjerpe seg eller gi dem et ultimatum: hvis de ikke skjerper seg innen en viss tid så for DE slutte.Og jeg tror ikke at foreldrene til disse guttene ble kontaktet.
Dette er så trist,det er jo ikke snakk om alvorlig mobbing ,men det kunne det kanskje fort ha blitt ,for noen må ta tak i disse guttene som gjør livet surt for de andre.