Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Alkohol i beg av svangerskapet
17:05 10.09.2007
Hei! jeg lurer på en liten ting ang alkohol i beg av svangerskapet, og håper det er noen der ute som vet:) Om man får vite at man er gravid og dette ikke har hvert planelagt.. Og man har hatt litt festing i livet før man viste at man var gravid... Hvor stor er sannsynligheten for at dette har gått otover fosteret da? Jeg for min del har ikke fått graviditeten bekretet enda, men har en liten anelse av at noe ikke stemmer i forhold til mensen og liknende. Men det jeg er redd for er at fosteret kan være skadet.. jeg er over en uke over tiden og for et par uker tilbake ble det litt festing...
Anonym
Sv: Alkohol i beg av svangerskapet
13:29 21.09.2007
Du kan nok slappe av. Hvis du er 1 uke over tiden og festet for to uker siden så var jo ikke embryet mer enn 1 uke gammel.
Selv fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 9 uker på vei ( da var jo fosteret 7 uker). Da hadde jeg drukket meg full 2 ganger og røyka hasj hver dag. Sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid.
Og i dag har jeg en datter som er gelt frisk og fin.

Er nok ganske mange som har drukket før en har funnet ut at en er gravid.

Så det går nok bra.
Anonym
Sv: Alkohol i beg av svangerskapet
12:56 23.09.2007
jeg var seks uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid. da hadde det vært mye festing i forkant, blant annet en uke i tyrkia. jeg spurte legen, men hun sa at det ikke var noe å bekymre seg for:)
pskatt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)