Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Oppfordrer alle her inne til å melde seg ut og bli medlem på nybaktmamma!
15:17 15.08.2007
Jeg er ikke blandt de aktive skriverne her inne, mest her inne for å lese!

Må bare si at det er UTRIVELIG å være her!

Ettersom moderator ikke gjør jobben sin og vi må leite opp og ødelegge et annet forum. Dette forteller hvor dårlig jobb de gjør her inne.

Synes vi skal vise at vi stiller krav ikkke bare akseptere gang på gang. Derfor oppfordrer jeg alle til å melde seg ut via mail til moderator slik at de kan skjønne alvoret .Det hjelper ikke å bare å slutte å bruke siden pga da er vi registrerte medlemmer.

Det er fryktelig synd at vi må bytte forum pga moderator ikke tar oss på alvor!
Pia, fikk gutt
Sv: Oppfordrer alle her inne til å melde seg ut og bli medlem på nybaktmamma!
18:36 15.08.2007
Jeg syns egentlig ikke nybaktmamma gir de samme mulighetene for online chatting som dette forumet gjör... det er kanskje mest derfor jeg fortsatt bruker dib, fordi dette systemet med forum og tråder tiltaler meg mer enn en del andre forum/chat-konsepter.

Ang. det å måtte akseptere gang på gang: jeg har utallige ganger prövd å si til "seriöse" dib-brukere at den beste måten å få bukt med ubehagelige anonyme rett og slett er å ignorere innleggene. Hver gang man besvarer ubehagelige innlegg, blir de dytta opp. Muligheten for å väre anonym er faktisk verdifull i enkelte sammenhenger, og garanti for at folk ikke er ubehagelige mot hverandre selv under nick har vi ikke - det har dib-brukere bevist igjen og igjen!

Skravlesiden har muligheten for ikke-anonymitet hvis en önsker det, og småtroll har anonymknapp. Hvis et innlegg eller en tråd har ubehagelig/stötende innhold så blir disse slettet av moderator hvis vi ber om det. Og hvis vi kan få gjort om dette forumet til et ikke-anonymt småtroll-forum, så har vi faktisk fått i både pose og sekk...
ka-ping
Sv: Oppfordrer alle her inne til å melde seg ut og bli medlem på nybaktmamma!
09:31 16.08.2007
Kan ikke bli mer enig:)
nougat
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)