Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
10 dager og sover nesten ikke på dagen
20:48 14.08.2007
Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få babyen til å sovne.

Han er tydelig trøtt, men sutrer bare og vil helst bli båret rundt. Sovner i vogna etter en halv times tid, men er jo ikke alltid vi har mulighet til å gå ut med han (og frister ikke i øspøs-regnvær). Om kvelden sovner han når jeg gir han pupp i senga, men vi blir så bundet til huset om det skal være måten å få han til å sove på.
*smula*
Sv: 10 dager og sover nesten ikke på dagen
20:54 14.08.2007
min første nektet å sove på dagtid til hun var et år. men husker ikke at hun var trøtt heller.

har egentlig ikke noe tips men kansje du må prøve å lage noen gode rutiner på dagen. kan han ligge i vogna inne å sove på dagtid? har dere plass til det.

snakk med hs. hun kan kansje noen gode knep.
ღSjigaღ
21:02 14.08.2007
kjøpe sånn bære sjal kanskje ? Søsteren min hadde problemer med at babyen ville bli bært hele dagen, litt vanskelig når hun har en på 6 år som krever sitt.. så kjøpte hun babyslynga og alt løste seg! ungen sov kjempe godt oppe i der og de kan ligge der så lenge de vil, i motsetning til bæreseler.
witchofthenorth
21:50 14.08.2007
Her vil jeg slenge meg på å si at du bør prøve sjal. Kanskje hun har et stort nærhetsbehov,og ønsker å være nær mamma. Vi brukte ikke så mye sjal istarten, men vi ble etterhvert veeeeldig glai i mei tai.
Den hjelp oss å få henne i søvn i en periode, frem til hun ble gammel nok til å lære dette selv. Vi er ikke for skrikekurer her i huset skjønner du. :-)
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
00:54 15.08.2007
Jeg har elastisk sjal som jeg elsker. Bare knyter d på meg først (ikke vanskelig) og putter ungen nedi etterpå! Ungen blir bært og er fornøyd, du har frie hender og blir ik så sliten. Jeg kjøpte min på smokken.
Dra og se;)
MammantilKaja
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)