Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
ja hvordan gikk denne byttinga da??
19:40 14.08.2007
:) :) synes ideen var bra, men funka det???
Silje^21 og Henrik!
Sv: ja hvordan gikk denne byttinga da??
19:53 14.08.2007
Ja det syns jeg. Vi koser oss her, og diskuterer akkurat hva vi vil.
Kommer sikkert til å vokse etterhvert også, sånn som det ser ut på småtroll nå.
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
20:00 14.08.2007
helt erlig, nei det fungerer ikke godt enda men om folk blir aktive her inne som på andre forum så blir det fint.

velkommen skal alle være.
ღSjigaღ
20:36 14.08.2007
visste ikke om denne byttinga för nå... kan jo väre en god idé, men er det helt riktig å skvise ut "godord til mor"-sida med vår skravling da? hvis jeg er en velkommen del av det gode selskap da, hehe :) Har noen prövd å spörre moderator om å opprette et eget forum for oss istedet?
ka-ping
20:42 14.08.2007
folk har vist snakket med moderator etter en løsning men det har vist ikke blitt noe. denne siden var ikke brukt siden mai. og er et forsøk på å få mooderator til å lage en slik side og derfor regnes den som midlertidig. velkommen inn.
ღSjigaღ
21:54 14.08.2007
Jeg har sendt mail til moderator, og spurt om de ikke kan lage en egen side til slike som oss. Foreløbig får vi bare kapre denne siden. Den har jo være død veeeeldig lenge. Og skulle noen ønske å lage en hilsen til mor så er jo ikke vi i veien på noen måte. Det funker jo slik at de skriver en tråd og sender til mamman sin. De andre trådene på denne siden vil jo ikke vises. Forhåpentligvis tar moderator alvåret nå, og ser at det er behov for et nytt forum.
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)