Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Imorgen skal eg reise til andre siden av landet, å være borte i 5 dager fra min kjære lille skatt..
16:46 14.08.2007
det blir det lengste ever!!! til nå da..
å han er 9 mnd. har dere andre vært borte fra de små så lenge da de bare var 9 mnd?
Sv: Imorgen skal eg reise til andre siden av landet, å være borte i 5 dager fra min kjære lille skatt..
16:56 14.08.2007
ja kommer til å savne han masse, men kommer ikke til å være urolig, for pappan er så flink med han!
dem har en helt utrolig far og sønn kontakt, jonah er skikkelig pappagutt. men det er nok for jeg har insistert at vi skal begge være like mye involvert i livet hans fra dag 1 da..
men grue meg litt å være så lenge borte, men gleder meg til noen dager med kun fokus på meg, å ikke bare bleie, gulp, grøt å sånnt...
Sv: Imorgen skal eg reise til andre siden av landet, å være borte i 5 dager fra min kjære lille skatt..
00:37 15.08.2007
det går nok superfint:) jeg skal få tankene dine over på andre ting jeg:) gleder meg masse til i morgen.. eller blir det etterpå:P må vel kanskje gå og legge meg om jeg skal rekke og hente deg på gardermoen;)