Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Oi. Så flink du er! Jeg har akkurat vært ute på handletur nå. Kjøpte meg en ny digital badevekt for å feire at jeg har funnet et kosthold som fungerer. Ned 1,5 kilo på 6 dager, etter å ha stått stille (ok, gått bittelitt opp) de siste 4 mnd. Snuppa er 7 mnd, og jeg har enda noen kilo igjen. Dæven som de sitter!!! MEN, nå er de altså på vei av.
Jeg JUBLER og gleder meg til å shoppe nye bukser etterhvert!!!
JEg er -4 kg fra startvekten jeg, og jeg må innrømme at jeg er kjempestolt. Kanskje spesielt fordi jeg ikke trengte å jobbe for det. Men hadde jo noen kilo til overs før da, så nå er jeg nesten "normal" hehe...
Bukser ja... Noen anbefalinger? Jeg jakter på nye, men vet liksom ikke hvilke jeg skal satse på. Synes vero moda/only sitter så rart på meg, de er passe i rumpe og lår med aaalt for store rundt magen.
Jeg er heeelt motsatt. De blir passe rundt magen, men ALLLT for store over rumpe og lår. I en større størrelse riktignok. Nå måtte jeg krype til korset og kjøpe 40 og 42 (grøss). SNART! Snart, skal jeg være tilbake i 38. Trives best dær. Aner ikke helt hvilke bukser jeg kommer å velge. Får se når den tid kommer. :-)
Jeg kommer nok til å være båder her og der,men jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på dib fremover,men kommer som sagt til å prøve å være på begge steder.
er påflereforum jeg å men håper vi får i gang her skikkelig slik at de som har lyst til å kunne spørre om ting eller skravle uten inblanning fraa anonyme har et sted å være hvor vi har såttiser på ca samme alder.
men er på småtroll å. men kansje dette vil hjelpe til slik at ikke anonymknappen blir så festlig å missbruke inne på småtroll om folk flytter hit over en del også. kan jo drømme litt hvertfall.