Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
"Nye småtreolls" presangtasjonstråd.
12:54 14.08.2007
Her inne samler vi oss, vi som vil debattere saklig og tørre å spørre om ting vi lurer på uten å bli hudflettet av usaklig dritt fra anonyme.

Om meg:
Jeg er en 24 år gammel female fra Trondheim, gift med en fantastisk mann. Sammen har vi lille Rebekka født 06.01.07.
Jeg er ammehjelper, og koser meg både på ammehjelpens chat og på debattforum her inne på DIB.
Nå den 16 aug skal jeg begynne på skole igjen etter å ha jobbet i noen år. Nå blir det værnepleien på meg. Tenkte å ta et år dær for å samle poeng og få litt bredere kompetanse, for så å søke sykepleier til neste år. Målet er å ende opp som jordmor. Det er det jeg skal bli etterhvert.
Drømmen er å jobbe på føden/barsel/barn intensiv el.l.
Dær vil ammehjelperbakgrunnen min komme til sin rett også. :-)
Ellie *Fikk tulle 06.01.07*
Sv:
12:58 14.08.2007
Om meg;
Jeg er en 25 årig jente bosatt i Bærum. Er ikke derfra riktignok.
Gift med drømmeprinsen, og vi har lille dukken, som er septemberbarn.
Jeg jobber med å bli bærehjelper og håper det ikke er lenge til jeg er det!
Begynner å studere til høsten, har vært i ulønnet permisjon en stund nå.
Ellers har jeg vel lite å berette, men er glad for at det er noen som tar initiativ til en forbedring her inne.
dukkemamma
Sv:
13:15 14.08.2007
Om meg:

Jeg er ei 22 år gammel jente (23 i oktober).
Bosatt i Akershus. Samboer med verdens herligste mann som er fra Irland...

Ellers jobber jeg innen kjøttbransjen og trives med det...
Har ei jen te på 4,5 måned og skal prøve på en ny liten en i semptember.... Gleder meg som en unge...

Ellers er det ikke så veldig mye mer tror jeg...
Lily Of The Valley & Alex
Sv:
13:17 14.08.2007
halloisen, les profilen, orker ikke skrive alt her;O)
Cilla m Neo;)
Sv:
13:37 14.08.2007
Jeg er snart 28 år gammel og bor i Trondheim (men er ikke herfra). Maren blei født 12.11.06, og er selvfølgelig verdens søteste lille jente!
Har akkurat begynt på jobb igjen etter 9 mnd permisjon og ferie, men kunne godt tenke meg å være lenger hjemme.
Maren er ei aktiv jente, ho åler rundt på gulvet, reiser seg opp og setter seg ned, klapper, vinker, peker og viser hvor stor ho er. Det er aktive dager med en sånn liten propell i huset :-)
andrea med jente 12.11
Sv:
14:19 14.08.2007
Hehe. Jeg ser nå at jeg leifet litt med småtroll i overskriften. Rart å ikke ha noen anonyme som forteller meg at jeg ikke burde blitt mamma så dyslektisk som jeg er...
Sv:
15:54 14.08.2007
les også min profil, å se gjerne på bildene.
klem
veronica t
Sv:
16:03 14.08.2007
hei , jeg er ei jente på 22 år ,har ei tulle på 7 månder og samboer 23( håper noe mere snart , hinter fælt he he ).
Meg og samboeren min har vært sammen i 6 år i desember.
Er ungdoms kjærester vi =) Ble sammen da jeg var 16 og han var 17..
witchofthenorth
Sv:
16:51 14.08.2007
hei hei!!
eg er lene, 24 år gammel å har vidda til nærmeste nabo :) Litt ensomt her oppe i nord, så godt man finn småbarnsmødre på nett da :)
har lille mini på 9mnd, og storebroren hannes er nok desverre en liten englegutt.
er hjemme å koser meg med jonah, og prøver nå så godt eg kan å starte litt opp for meg selv, siden jeg ikke har noe fast jobb her.
er gift med pappan til jonah, vi har vært gift i 5 år nå, og bor i eget hus - herlig å slippe å leie lengre! :):)
Mamman til J&J
Sv:
16:59 14.08.2007
jeg er en 28 årig gift tobarnsmor.
førstemann er nesten 8 år og andremann er nesten 9 mnd.
og ja de har samme far, måtte bare utdanne meg litt i mellomtiden.
er utdannet førskolelærer.

det sto masse på profilen min men ble noe sjikanert, så der er det bare noen bilder men de får dere gjærne titte på.
ღSjigaღ
Sv:
20:33 14.08.2007
Jeg er 38 år,bor i Stavanger,samboer med verdens beste mann.Vi har en gullgutt sammen som er født 28.11.06 og jeg har en stor jente født 23.06.89.

Vi har lyst til å prøve på en ny igjen nå og håper på at jeg vi får legne med på dette,så det blir spennden å se den 21 august,hva hun sier.

Noe mer jeg burde ha sagt,så er det bare å spørre.
mamma til en stor og en liten
Sv:
20:46 14.08.2007
Jeg er 28 år, bor i Akershus sammen med mannen min.
Har en liten gutt på 10 dager. Mange spørsmål som nybakt mamma, så håper på mange svar etterhvert som spørsmålene dukker opp :)
*smula*
Sv:
21:57 14.08.2007
Ja hei til alle. Dere er hjertelig velkommen. Jeg skal i hvertfall gjøre mitt beste for å svare på alle spørsmål.
Sv:
22:30 14.08.2007
Hei, eg er også her! Er 21 år fra Bergen og har ei "lita" snuppe på 5 mnd. Tida går så fort og eg er babysyk igjen, men det får nok vente litt:) Bor i sentrum sammen med pappaen til jenta, sambo.
Eg&Minlilleskatt
Sv:
22:55 14.08.2007
Hei. Jeg er 22 år. Fra Lier. Bor sammen med min lille søte datter på 5 måneder, og pappan til snuppa. Vi koser oss masse hjemme, og nyter at pappan har hatt pappaperm i sommer!! =)
Stolt Mamma™
Sv:
00:43 15.08.2007
Her er jeg også:)
25 år, er gift, har en sønn og rekkehus:)
lillingen min blr født 28 mai og er verdens herligste lille tass:)
nå har jeg et års permisjon, og får se om vi ikke skal prøve på en til i nov/des.
Tussi_ og gullgutten
Sv: Heisann!
00:46 15.08.2007
Jeg er 27 år og har ei jente på 9 1/2 år + ei tulle på 3mndr:)
Ik gift, men forlova med gutten min. Har ik vært så mye på nett men har lest litt og fått gode tips;) Moro å "snakke" m folk som har barn på samme alder. Er ik så lett å få tid bestandig da men... Blir koselig å bli litt kjent.
Hilsen meg
MammantilKaja
Sv:
13:58 15.08.2007
endelig en plass der vi ikke kan være annonyme,
jeg er 33 år har 2 barn en gutt på 4 år og ei tuppe på 6 mnd, er sambo med en grei kar på 34år,går skole mens jeg har permisjon. vil bli hjelpepleier.
mamma til Kasper og Andrea
Sv:
14:28 15.08.2007
Jeg er snart 28 år, gift med Gubben på 36, og sammen er vi foreldre til Lilletrollet (3 1/2 år) og Minimais (7 1/2 mnd).

Jeg har lang utdannelse bak meg, men pga flytting har jeg forelöpig ingen jobb å gå til etter endt permisjon. Heldigvis har vi barnehageplass til begge jentene i samme barnehage - 300m fra huset vårt :)

Jeg er generelt positiv av natur, og foretrekker å se på eventuelle problemer som utfordringer heller enn hindringer. Derfor liker jeg dette forumet, der jeg kanskje kan få muligheten til å stötte og gi råd og erfaringer - uten ödeleggende kommentarer fra den delen anonyme som driver med sånt...
ka-ping
Sv:
14:54 15.08.2007
Hei...
Kommer nok til å stikke innom her jeg også! Det står litt om meg på profilen min... Ligger også noen bilder der, så det er bare å titte:o)
TusseMor&lillegutt
Sv:
18:19 15.08.2007
Jeg er da en jente på snart 22 år som bort et stykke fra Bergen. Jeg har vært gift i 1 år med pappaen til gutten vår.=) Og gutten vår er 6 måneder og kjempe herlig!=)
Godtegrisen og gogutten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)